Ingen trevlig start här ute...

Tjo!
 
 Då har man återigen landat här ute på ön för en välbehövlig paus från vardagen i stan. Vår välbehövliga paus fick sig dock en snabb vändning strax efter vi kom hit ut och det utlöste en kraftig panikångestattack för mig men tacksamt nog har jag fina vänner som kan lugna mig när inte pappa är tillgänglig nu när han jobbar natt och sover på dagen. Efter mycket om och men löste det sig med det som plötsligt dök upp som vände dagen upp och ner. Dock tror jag både jag och mina föräldrar kände att det drog ner lite av glädjen av att vara på ön. Så hela denna dagen vart la inte som vi hade tänkt oss alls.
 
Men trots att dagen inte vart riktigt som jag hade hoppats fick jag i alla fall en stund av solsken och värmen. Jag passade även på att fota lite bilder som jag kanske kan använda för att byta ut alla fula tavlor som jag har kvar sen farmor bodde i lägenheten hemma i stan. Ut med alla bruna, svarta och mörka tavlor och in med färglada och ljusa är ett av målen i år. Kramiz
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0