♥Veckans Stolthet/Glädje v.10♥

Hej Hej!
 
 Denna veckan flöt till en början på ganska bra och jag kände mig så pepp inför vistelsen på ön under helgen. Men som många läste blev starten på övistelsen mindre bra och det tog bort lite av glädjen av att vara på ön långt så ifrån den anhöriga som blev akutsjuk. Tacksam nog löste det sig morgon efter så vi behövde inte åka hem akut utan kunde vara kvar de två nätter som var planerat. Men även om helgen vart allt annat än vad jag hade hoppats på så har jag haft ett par guldkorn under veckan som gått ändå. Så här kommer fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
Jag har äntligen blivit klar med min virkade duk.
 
 Ätit efterlängtad Sushi.
 
 Fått njuta av solens varma strålar.
 
 Fotat lite naturbilder.
 
Min anhöriga mår redan bättre.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0