♥Veckans Stolthet/Glädje v.11♥

Hej!
 
Så börjar ännu en vecka av mars lida mot sitt slut och det är dags att sammafatta den. Denna har varit någorlunda okej. Jag har kanske inte mått toppen men då solen varit framme ett flertal gånger under veckan känns det ändå som veckan varit bättre än förra. Vilket känns väldigt skön då jag vet att nästa vecka kommer bli en enormt tuff vecka för kroppen så det känns bra att den fått vila ordentligt nu innan. Jag har dessutom haft mitt äldsta syskonbarn på besök över helgen vilket varit räddning från att inte bryta ihop av nervositet inför kommande veckan.
 
Enormt tacksam över att ha henne som stöd även imorgon då hon har lovdag så jag kommer inte behöva vara ensam efter första bedömningen imorgon. Hon är en av få jag vågar visa mig sårbar för och då min far jobbar natt kommer jag inte kunna höra av mig till honom om jag behöver stöd. Men vi får hålla tummarna att det kommer gå bra imorgon. Här kommer ytterligare fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Fått se min brors nya lägenhet.
 
 Åt en trevlig söndagsmiddag på restaurang
med tösen och mina päron.
 
 inte behövt känna mig ensam.
 
 Påbörjat ett pussel som kanske är en utmaning
för mig. 
 
Varit iväg på fotvård.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0