♥Veckans Stolthet/Glädje v.13♥

Hej på er!
 
Så var denna veckan över och denna har varit en ganska bra och den startades med en snabb utredning kring vårdens misstanke om ADD på mig. Något som inte stämmer överens med verkligheten för fem öre däremot kom vi fram till att jag lider av panikångest, PTSD och troligen hade en mild form av depression i samband med mitt trauma i tonåren. Vilket inte är så konstigt då inte ens mitt egna hem var en trygg plats för mig men att jag jobbar på bra med mina KBT-verktyg för PTSD. Så återigen hade jag rätt mot vården att det med ADD kom från ingenstans från dem och troligen läkarens hittepå. Men men! I övrigt har ju påsken varit här över helgen och vi firar ju inte den som många andra men vi hade en magisk helg med solsken, värme och frisk luft. Här kommer ytterliggare fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 TT har varit uppe hos mig.
 
 Vi kom ut till ön över påsken.
 
 Känt en liten vinst gällade vården.
 
 Fått så många härliga stunder av skratt.
 
Ätit så mycket god mat.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0