♥Veckans Stolthet/Glädje v.9♥

Hej på er!
 
 Denna veckan har gått i turbofart men absolut inte på ett negativt sätt utan snarare positivt då jag fick återse mitt älskade paradis på ön efter månader där jag inte orkar följa med ut över en helg. Men jag ångra inte en sekund att jag valde kliva upp tidigt i fredags för att följa med ut. Den här vistelsen på ön var precis vad min kropp och själ behövde för att få en paus att bara få andas och njuta av naturens lugn. Jag hoppas också på att kunna följa med ut nästa helg också för då ska vädret kanske bli ännu bättre. Veckan må ha gått i turbofart men jag har ändå haft ett par tillfällen som jag lär bära med mig i mitt hjärta. Så här kommer fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Ätit min favoritmat hos mina päron.
 
 Kunnat sitta ute i friska luften.
 
 Träffat min brorson F.
 
 Pusslat ett vackert pussel.
 
Fått känna solens varma strålar mot
mitt ansikte.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0