♥Veckans Stolthet/Glädje v.38♥

Tjo!
 
 Då var det dags att sammanfatta denna veckan och den har varit ganska okej även om jag haft stunder av ångest och känt mig smått panik av att vara ensam särskilt i början av veckan när Elwii åkte hem. Men det har gått bra ändå och nu i helgen har jag varit ute på ön med mina föräldrar och därmed haft sällskap. Vädret har varit helt underbart de sista dagarna och troligen hade vi den sista sensommar värmen igår där man kunde gå sommarklädd utan att frysa. Så nu i helgen har jag försökt vara ute i solstolen skyddat från solen i ansiktet dock så mycket som möjligt. Här kommer fem andra saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över i veckan:
 
 Sovit min sista natt i mitt egna rum på ön för i år och flyttar nu in fram till
nästa vår.
 
 Fikat med Elwii.
 
 Ätit massa god mat.
 
 Försökt stanna upp lite och bara njuta av den sista
värmen.
 
 Läst ut en bok.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0