♥Veckans Stolthet/Glädje v.8♥

Hej på er!
 
Så har man tagit sig igenom ännu en vecka av detta år och det är återigen dags att sammanfatta. Denna veckan har varit lite av en berg och dalbana känslomässigt och mycket beror på all oro inför allt som kommer ske under mars månad. Så har väldigt svårt att koppla av just nu. Vilket såklart även märks att kroppen mår skit av då den redan går på högvarv innan oro kickar in. Men, men det är som de är och jag kan bara hoppas alla pusselbitar kommer på plats ju längre in vi kommer på detta år. Jag har dock fått små stunder av glädje och stunder som jag lär bära med mig i hjärtat inför allt som kommer framför mig nu. Så här kommer fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. kramiz<3 
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Haft en helt magisk helg med syrran.
 
 Börjar äntligen närma mig klar på min virkade duk.
 
 Ätit frukost på balkongen i värmen från solen. Så efterlängtat!
 
 Ätit massa god mat.
 
kollat ut en ny tvättmaskin.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0