♥Veckans Stolthet/Glädje v.4♥

Hej på er!
 
 Så börjar ännu en vecka lida mot ett slut och trots att dagarna nästan ser likadana ut för det mesta oavsett vecka nu så finns det ändå små saker som skiljer sig. Denna veckan har jag inte haft några vårdbesök inbokad utan denna veckan har jag dragit i bromsen igen för att få hämta andan lite. Vilket varit ganska skönt även om kroppen trots det mått skit. Men något som varit bra är alla stunder av värme och skratt. Så här kommer fem saker jag är extra stolt/glad över och som jag lär bära med mig från denna tuffa veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Orkat virka lite.
 
 Ätit min favoritmat hos mina föräldrar + att jag fick med
en matlåda hem.
 
 Lyssnat klart på ljudboken "Tre systrar"- av Heather Morris
 
 Varit duktig på att berömma mig själv.
 
Tagit ett avkopplande bad.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0