27 Augusti 2009 Allsång

Hej hej!

 Idag gick jag upp 6 som vanligt ganska skönt, men hade väldigt ont.  Idag hade vi Engelska hela dan typ sista timmen hade vi matte test det gick ganska bra för mig tyckte jag trots at jag hade jätte ont i huvudet. Efter skolan följde min kompis mig till bussen då hörde jag Indianerna spela, vi stanna upp och lyssna på dem, pappa har två skivor av de, dom e grymma.  Hemma gjorde mamma i ordning 3 mackor till mig eftersom jag inte ätit nått på hela dan så behöver ha nått i magen nu. Medans mamma och pappa var och handla sov jag middag en stund vakna upp med feber och var trött men jag ville ändå inte såra mamma, så vi åkte in till stan för att sjunga allsång på torget. Precis när vi skulle korsa vägen till torget när vi gick hörde jag en golfbil komma körande bakom, jag vänder mig då om och få se att det är Nanne grönvall och Magnus Carlsson som sitter i bilen. Magnus log bara åt mig och mamma och så sa han hej. Det var jätte kul, först gången jag e på Allsång på torsdagen innan Matfestivalen är. När jag och mamma kom hem hade redan Elwiirah och jozzan kommit fast Jozzan var och åt någonstans så min pappa passa Elwiirah så länge. Jag somna typ vid 00:05 eller nått sen sov jag inte så jätte bra under natten men men.

Indianerna:
 

Nanne grönvall: 


Magnus:

Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0