22 September 2009

Tjo

I morse kände jag mig ensam och trött trots det käka jag självklart frukost som vanligt nu förtiden. Som vanligt åkte jag med bussen som går 07:10 och är i skolan ca halv 8. idag har jag bara Engelska lektioner fram till lunch sen slutar jag för dagen. När jag ko hem var jag trött så sov middag tills det var dags för mig att äta lite, snart ska jag på utvecklingssamtal jag var ganska nervös för att han ska säga som han sa förra året ”hur mkt du än kämpar så lär du inte klara Engelskan i år” jag menar vem vill höra nått sånt på höst terminen när det är flera månader kvar innan sommarlov. Därför har jag inte gillat att prata med vår mentor men i år går det lättare. När jag stod utanför skolan ville jag bara åka hem igen men just då kom min mentor och öppna dörren. ”nu finns det ingen återvändo” Men tur nog sa han inget sådant idag utan var mer trevlig och rolig. Efter samtalet åkte vi till Deluxe och käka pizza. När jag kom hem från skolan Camma jag och Elwiirah lite för hon var lite ledsen men när hon fick se Blink smilisen på datorn börja hon gapskratta och försökte ta Cammen. Någon har ätit på min chokladboll dessutom var det choklad på dörren intill min bror. Så vem har ätit på den? Iallfall jag får nog en ny nästa gång vi e på caféet. Nu ska jag nog sova<3<3


Min pizza, ja jag åt hela:
 

Elwiirah<3:



Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0