Gbg-dag med Sofie<3

Heej alla läsare<3

Igår var jag i Gbg med min underbara barndoms vän Sofie, vi svansa runt på stan och kolla kläder inför bröllop m.m.… Vi hade ass kul, så det lär vi göra om flera gånger innan F-kortet går ut.  Vi var hemma runt 00:00, och då gjorde jag mig klar för att sova för jag var så trött i kroppen, visst det tog 2 timmar innan jag kunde somna men det var värt allt… den här dagens glädje lär jag leva på nu.

Som alla vet allt roligt jag gör betyder smärta och plåga för mig efteråt, så idag har jag haft fruktansvärt ont och vart trött, men jag har tagit mig igenom dagen tillsammans med min tro om en ljus framtid.

två jätte bra dansare vi kolla på:





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0