Första lovdagen

Godmorgon på er!!!

Jag vet att de flesta har höstlov nu och troligen ligger och sover än men jag själv vakna vid kl.7 i morse då min päron börja städa. Svårt att somna om när folk inte kan hålla käft eller låta bli att starta tvättmaskinen så tidigt. Mamma som lova mig igår att inte börja härja så tidigt idag. Men det är bara bita ihop och försöka se framåt. Idag blir det kina mat till lunch och efter de ska vi åka och kolla ny mobil till mig, eftersom min börjat ge sig. suck jag som trivdes så med den. Jag hoppas nu att ni alla får en bra måndag och framför allt en bra vecka.

KRAMIZ<3 



Kommentarer
iii9kijijhy

2011-10-31 @ 12:25:15
URL: http://9oiop


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0