Fibromyalgi.se

TJOHO!

Under kvällen har jag suttit och läst massa information om Fibromyalgi på deras hemsida. Ganska intressant men börjar få ont i huvudet igen så ska sluta läsa och istället försöka få i mig mat innan det är dags för mig att göra mig i ordning för natten. NAtti Natti!!! Kramiz<3

ORD/DIKT om Fibromyalgi:

Du kom till mig,
Åh, Jag hatar dig.
 du vände upp och ner på min värld,
jag tyckte ej jag var något värd.
du orsakade mig smärta, tårar och hat,
mina vänner får jämt höra mitt tjat.
om krämpor, trötthet och värk,
dessutom migrän och huvudvärk.
Vad ska jag ta mig till?




Kommentarer
Regine

Fin blogg!<3

besök gärna min:-)

2012-06-07 @ 06:34:14
URL: http://regine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0