Smärtor som håller mig vaken

Godmorgon på er!
 
4 timmars dålig sömn var de jag fick i natt. När jag kommer hem från sjukhuset sen ska jag försöka sova lite till men tveksam till att de kommer gå nu när jag både har smärtor från sjukdomarna och mensvärk på samma gång.
 
Mina jävla smärtor går inte längre beskriva, dom är så fruktansvärda så jag vet inte hur jag själv står ut men på nått sätt har jag la kämparglöden som gör att jag itne ger upp även fast kroppen gör de. Måste ta medicinerna nu sen fixa mig. Kramiz<3
 
kroppstatus: ONT I nacke, axlar, höft, lederna. MENSVÄRK. Massa acne, Lätt huvudvärk med yrsel. Samt väldigt trött.
 
Rädda mig nån?
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Linnea [fotoblogg]

Hoppas värken går över snart och att du mår bättre snart! :)

Svar: Tack så jätte mkt. Det får vi hoppas. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-11-27 @ 11:30:32
URL: http://girlinthewood.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0