Återblick av året Del 2

Månadernas händelse 2013!
 

 

Januari:

Pappa bröt benet i slalombacken. Kaotiskt hemma!

 

Februari:

Köpte Tryckavlastad madrass och kudde. Sjukt BRA!

 

Mars:

Lärde mig göra Makramé – armband.

 

April:

Svår ME-krasch samtidigt var pappa i Australien på jobb.

 

Maj:

massa Infektioner & Inflammationer, massa sjukhusbesök.

 

Juni:

Den bästa födelsedagen sen morfar gick bort. Mina släktingar överaska mig!

 

Juli:

Den allvarliga infektionen kom samt långa sjukhusvistelser.

 

Augusti:

Matfestival i rullstol men det gick tack vare Viktor.

 

September:

Fick tag på efterlängtade höst/vinter skor.

 

Oktober:

Shoppa loss i GBG med bästisen. Skönt att få byta upp sin garderob

 

November:

TT fick mig på glatthumör i en vecka

 

December:

Magen krångla hela julen. Mkt tankar kring allt.

 

 

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!<3

---

 
 
 
 
 
 
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0