Dålig start på året

Godkväll!
 
Min dag har rent utsagt vart fruktansvärd, haft sån svår värk i kroppen och jag kan inte längre hålla imot tårarna. Detta året skulle ju bli bra men det starta inget vidare får hoppas de vänder mot det bättre.
 
Ska försöka få läkartid imorgon för att disskutera vidare behandlingsplaner och smärtlindring, har ju även injektion som måste tas men nu är snart alla "helgdagar" över och då blir allt som vanligt igen, vilket kan göra mig lite starkare i kroppen. Kramiz<3
 
Vet ej varför men den här har sätt sig på hjärnan sen jag hörde den första gången:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jojo

Hello nice blogg du har kolla in i min nya blogg kommentera också så jag blir jätte glad ha en fin Day kram

2013-01-02 @ 04:35:40
URL: http://johannaafrikanen.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0