Dum infektion ska inte stoppa mig

Godmorgon!
 
Under natten har jag fått ännu mer ont i halsen och feber. Så nog är det allt en infektion som smyger sig in i mitt liv igen. Har tappat räkningen på hur många infektioner jag haft de senaste halvåret, men alldeles för många. Som tur brukar inte infektionerna jag får smitta (bryter sällan ut på folk med bra immunförsvar), så kan ändå ha kompisbesök så länge jag har ork.
 
Idag står det faktiskt kompisträff på schemat. Jag och Ellen ska ses på köpcentret för att kolla kläder, hämta ut mediciner och kasnke ta en fika för att prata lite. Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
My

Krya! =)

2013-01-28 @ 15:18:51
URL: http://myvestlund.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0