Pyssel och värk

Hej Hej!
 
Idag är det ju morsdag så har passat på att göra lite pyssel till både mig och mamma. Ett armband till mamma och 2 till mig som jag ska ha sen i sommar. Min och mammas eftermiddag, kväll lär nog bli rätt lugn nu när jag åkt på en fruktansvärd huvudvärk, så risken finns att jag kommer behövde gå i sängs tidigt. kramiz<3
 
Måste även säga en sak till:
Stort tack till alla er som stöttar, tröstar, lyssnar när livet svajar för mig!
Jag älskar er!
 
Kroppstatus: Smärtor i bröstkorgen, huvudet, knäna, nacke, rygg, höfter, mage. Ysrsel, trött.
 
Dagens Inspiration: När jag är ledsen finns det alltid någon där för mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0