Stolt över mig själv

Hej!
 
Shit, va denna dagen har flyttit på bra. Först ringde jag ett viktigtsamtal sen har jag även små städat mitt rum, bla gått igenom min medicinlåda, korgarna och min klädhögg på stolen. Så nu känns rummet mycket större och luften är ren och fräsch. Så underbart att jag fått det gjort för denna veckan nu kan jag bara koncentrera mig på allt de viktiga. Stolt över mig själv! kramiz<3
 
Imorgondagensschema:
09:30-11:30 = Smärtskola.
15:00-16:00 = Läkarbesök.
17:45-22:00 = Vårutflykt, Fibro.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
SANDRATORN.SE - TÄVLINGAR I BLOGGEN!

Tack så mycket! Ska absolut ha det i åtanke. Känner redan nu att jag får jätteont efter att ha gjort sjukgymnastens övningar - hoppas verkligen på att hitta något som fungerar. Man gör ju allt man kan för att det ska bli bra.

Hur mår du idag? Hoppas att det går bra för dig! <3

Svar: Hoppas verkligen det blir bättre med tiden!
Jodå lite mycket på schemat bara, men jag hoppas slippa behöva lida allt för mycket efter denna dagen. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2013-05-21 @ 21:48:55
URL: http://sandratorn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0