Går nog i rätt riktning

Godmorgon!
 
Börjar äntligen bli något bättre i förkylningen men det kan ju vända om man har sån otur som jag brukar ha. Så vågar inte ta ut nått i förskott. Jag har dock inte sån torrhosta som jag hade inatt men känner mig torr i munnen och har domningar i vänstersida.
 
Om en stund ska jag bege mig till sjukhuset för att få veckans sista injektion. Ska faktiskt bli skönt med helg även om min helg även denna gången lär va gasnka fartfulld om febern nu håller sig borta. Bäst att fixa sig nu. Kramiz<3
 
Jag med nyduschat hår:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
i ♥ p h o t o - tilda

Krya på dig!
Och fin blogg du har :)

2013-09-07 @ 08:35:17
URL: http://iheartphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0