Jag är en Människa!!!!!!!!!!!!

Inga ord, bara tårar av ilska!!
 
 Hur svårt ska det vara att förstå att jag är en MÄNNISKA. Så less på att bli behandlad som en studsboll inom vården. Dom kan fett glömma att jag tänker lämna prover m.m... till medicinmottagningen på sjukhuset, när jag ändå inte fått reda på varför jag ska dit. Jag vill inte bli besviken, sårad, kränk en gång till! Jag har fått NOG!  Jag är inget fiskebette eller studsboll. Jag är en människa som kämpar för ett värdigt liv! Kramiz<3
 
Sämre start på det nya året kunde det inte bli!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Matilda

Jag är enormt impad på hur starkt du är med allt detta elände du ska behöva dras med. Hoppas verkligen att det ordnar sig för dig snart, håll ut!
Kramar från Matilda

2014-01-06 @ 00:20:56
URL: http://tiildaslife.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0