Då var det dags för sjukhus

Godmorgon!
 
Mår skit i hela kroppen, men jag försöker ändå resa mig upp. Jag vet att behandlingar och sjukhusbesöken är viktiga för mig. Det hade vart skönt att få vara helt fri någon gång men utan dom är jag sängliggandes. Dom är alltså ett måste för att jag ska kunna leva livet.
 
Ska även göra mitt bästa för att hålla ihop trots att tårarna vill forsa ner som en fontän just nu. Ibland önska jag kunde berätta allt jobbigt jag bär på, men en del är hemligt i respekt... Kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i höfter, knän, nacke. Brännande känsla i v-ben. Illamående, trött och yr.
 
...Won´t you sing for me songbird
Sing for the lonely ones
Sing me away from here
With words for the broken
You can fly where I cannot fly
Sing for me songbird si.......ng....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nathalie

Hej! Vilken fin och intressant blogg du har. Jag och min kompis har precis startat upp en ny blogg tillsammans så skulle betyda jätte mycket ifall du kunde kolla in den och kommentara vad du tycker om den, Kram! /n

2014-06-02 @ 15:40:15
URL: http://arinath.blogg.se
Tess

Kämpa på! Vad är det för hjälp och behandlingar du får på sjukhuset? Du kanske har skrivit om det förr och kan länka till de inläggen isf. Började ju följa dig rätt så nyligen :-)

Svar: ALLTID<3 Först och främst B-12 injektioner och uppvätskning/dropp vid behov, men även hänt att jag fått Gammaglobulin. Sen går jag på regelbundna kurator samtal och rehab. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-06-02 @ 23:35:40
URL: http://highlandertess.blogg.se
ullie

ja idag är det regnväder här inget bra för mej :( Hoppas du kryar på dej vet hur det känns inget kul . skickar stor styrkekram <3
Tack ebba blir så glad då de säger grattis =)

Svar: Njaa regn är la inte de roligaste, fast svalt och mysigt. Hoppas verkligen att jag blir starkare tills nästa vecka då jag måste vara i skolan i 3 timmar.
Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-06-03 @ 12:31:25
URL: http://weberskold.blogg.se
ullie

ja det får vi verkligen hoppas då

2014-06-03 @ 22:24:57
URL: http://weberskold.blogg.se
Tess

Svar: Jobbigt :-/ Jag fick näringsdropp via CVK och vätskedropp via armen när jag var gravid för det var för mycket för min kropp. Tack vare det och medicin som jag fick så klarade jag dock att få mitt barn så slutet gott även om kroppen tog mycket stryk av det :-)

Svar: Usch, min syster hade också såna jobbiga graviditeter. Min kropp klarar knappt nått längre. Hoppas verkligen det vänder. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-06-03 @ 23:35:03
URL: http://highlandertess.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0