En annorlunda dag

Tjo!
 
Idag vakna jag för en gång skull tidigt och fick för mig att jag skulle följa med till syrran för att byta tös. Fast vi ordna lite saker innan, bla var vi hos pierre för att TT skulle få sina efterlängade hål i öronen som hon tjatat om sen Elwiirah fick sina för ett årsen. Det gick bra under själva tagningen, men i bilen påväg hem, syntes de att hon hade ont. Hon börja rynka på pannan och sa inte ett ljud, inte fören jag fråga om hon har ont nickar hon och svarar ja. 
 
Varför skämas över att man har ont? Det är la mänskligt att vissa saker gör ont och framför allt när dem är små?! Hon repa sig snabbt när hon fick träffa sina syskon där hemma. Mosters duktiga tjej, kramiz<3
 
Kroppstatus idag: Smärtor i Revbensbrosken, bröstmuskeln, höft, armar, magen. Sliten och väldigt trött efter resan, men vid gott mod.
 
En stolt unge:
 
En liten goding som också vill vara på moster hela tiden:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0