Fuck sjukdomarna!

Hej!
 
Natten var orolig och svår, men jag tog mig igenom den till slut. Det var både värmen och smärtor som gjorde det svårt att ligga ner. Men efter lite nerkylning kunde jag sova ett par timmar innan jag återigen vakna upp av att smärtorna blev intensivare. Jag bröt till och med ihop av ilska & trötthet på att kroppen strejkat så mycket de senaste veckorna.
 
Idag står det iallafall kompisträff på schemat så det är bara försöka stå ut med att kroppen är i kasst skikt just nu. Kroppen ska inte få hindra mig från att träffa kompisar, men det kommer naturligtvis inte bli så lång stund innan jag återigen måste vila kroppen och framför allt huvudet. kramiz<3
 
Saknar lugnet och friheten som jag får av att gå i skogen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
matilda

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen!
Kraam! :)

2015-04-14 @ 15:33:20
URL: http://matiiildaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0