Packat inför Resan

Hej!
 
Just nu sitter jag i rullis (arbetsstolen) och packar inför min resa till Skåne. Det går rätt bra, jag har försökt få med alla viktiga papper ifall det skulle bli problem med kroppen. Det är bara de som är tvättat idag som ska ner imorgon kväll annars är allt nedpackat och redo för tripp. Men jag är nervös för tågbytet på fredag, då tågen redan idag vart försenade och i slutet av veckan kommer värmen tbx, å det brukar skapa problem för sj tråkigt nog. Bäst att göra mig i ordning för natten. Då jag imorgon ska iväg på behandling och fotvård så behöver all sömn jag kan få nu. kramiz<3
 
Kroppstatus idag: Smärtor i mage, benen, höft, tarmar. Illamående, trötthet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se

Vet av egen erfarenhet att tågen alltid krånglar och då missar man alla de andra tågen som man egentligen skulle åkt med... Men vi får hoppas att de inte krånglar när du ska åka nu :)

2015-08-06 @ 10:30:36
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0