Tuff dag väntas...

God förmiddag!
 
Igår spendera jag eftermiddagen på matfestivalen i skövde. Det kan låta som en enkel match, men nej det är riktigt tufft när man är sjuk och knappt har ork. Jag lyckades rätt bra trots illamående och svåra smärtor från v-höft. Dock var jag helt slut när jag kom hem och mycket beror på alla ljud och intryck som blir på en festival med mycket besökare på.
 
Idag blir det dag två på festivalen fast vi ska mest in till stan för att fika i kyrkans hus där min bästis Ellen ska jobba. Självklart blir det att vi äter middag när vi ändå är vid festivalen men mycket mer än så blir det nog inte. För både jag och min prins behöver vila upp oss för ikväll kommer bebis Zac och tösen Trixiebelle hit. Nu måste jag fixa i ordning allt, kramiz<3
 
Bilder från förra helgen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0