Tuff start på resan....

Hej!
 
Resan hit ner till skåne blev lite tuffare än vad jag hade väntat mig. Redan vid första tågbytet tveka jag om ja verkligen skulle klara av att slutföra resan då magen krångla och kroppen skaka rejält. Det såg ut som jag hade krampanfall för så kraftiga blev skakningarna på tåget. Men jag försökte slappna av och halv sova så mycket som gick. Jag lyckades iallafall ta mig ner men hur jag ska palla med resan hem vet jag inte än. Det får jag ta då helt enkelt. Ska försöka vila framför någon film nu. kramiz<3

Kroppstatus: Magen smörtor och illamående, dålig aptit, små febrig och allmänt trött/svag i kroppen.
 
Blev ett snabbt besök på Emporia köpcenter:
rann vatten runt hissen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0