Lugn start på veckan....

Godkväll!
 
Nu under eftermiddagen har febern börjat gå ner så har svettats nått så enormt att jag ännu en gång fått bytt sängkläder. Det är bara gilla läget. Jag känner mig fortfarande väldigt matt i kroppen och det lär nog ta ett par dagar innan kroppen återhämtat sig helt från feber. Om en liten stund ska jag ge mig på att duscha av mig innan allt på tv börjar. Så även jag är fräsch innan jag ska gå och lägga mig igen.
 
Planen denna veckan är att slutföra julklappsinköpen och skriva julkort. I övrigt blir det en rätt lugn vecka fram till fredag då det återigen är dags för behandling. Första veckan på länge som jag inte är i vårdenshänder så mycket. Lite nervöst hur jag ska klara detta utan att få behandlingen som ger mig energi. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Kina

Du verkar vara en fin kämpe, styrka till dig

2015-12-07 @ 19:49:53
URL: http://kinasbetongpyssel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0