Påbörja kvällsrutin...

Tjo!
 
Idag känner jag mig bättre till mods, så inga tårar än så länge däremot hicka efter allt skratt. Jag är smärtpåverkad men magen mår något bättre, så har lyckats behålla. Vilket känns troligt bra för lilla mig. Jag ska om en liten stund ge mig på att duscha håret därefter blir det nog kolla på lite youtube-klipp eller serie.
 
Att få duscha är otroligt ansträngande, men det är mitt sätt att börja nervarvningen inför natten. Det liksom ingår i kvällsrutinen när ork finns över. Bäst att sätta igång, det tar ju några timmar för mitt hår att torka. Hårtork är en stort NEJ för mig, då den både för oväsen och ger svettningar. Jag vill ju inte utsattas för onöding försämring.kramiz<3
 
Solens strålar ger mig styka:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0