Cirkulerande Tankar

Godkväll!
 
Idag har allt vart som en berg och dalbana känslomässigt. Ena stunden känns allt okej och andra stunden känns allt väldigt jobbigt och plågsamt. Det är sån motgång att bli sämre och sämre för varje dag. Jag gör mitt bästa för att ta mig igenom detta elände så gott det går utan tårar men nu klarar jag inte kämpa emot längre.
 
Jag är lycklig och glad över all hjälp och stöd jag får av mina nära och kära. Dock har jag den senaste tiden funderar kring framtiden. Hur ska jag klara av vardagen när jag flyttar? Visst jag har troligen en underbar sambo hos mig men han kan inte hjälpa mig dygnet runt, då han jobbar. Hur löser man det? Jag har så många frågor att finna svar på. kramiz<3
 
Leende är ett sätt att sprida glädje:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Moa

Fortsätt kämpa! =)
Ville bara se om brevet kommit fram?! =)

2015-02-13 @ 19:33:49
URL: http://lillagroda.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0