Skäms Sverige!

 
Asså vart är sjukvården påväg?
 
Om jag nu hade velat ta livet av mig pga mina sjukdomar hade jag redan gjort de som tonåring! Så kom inte med ett så korkat påstående eller ens prata till mig som jag vore psykisk sjuk! Jag är neourologisk sjuk om ni nu i vården vet vad det innebär! Jag kämpar för jag vill leva ett värdigt liv annars hade jag för faan inte bett om hjälp alls... men vad får jag för det? ingeting, nedtryckt, kränkt och ignorerad av vården! Vart faan är svensk sjukvård på väg? Finner inga ord längre!
 
Är det så jävla konstigt att flera tusen väljer att ta livet av sig årligen?! Ni ska veta att i de flesta fall är det pga dåligt bemötande i vården som självmord sker.  Ändå försöker vården, politiker m.m.. förneka att det är så!
Sjukvården blir bara sämre och sämre, så man undrar ju vad politikerna gör om dagarna. Lova en massa skit och sen drar på semester med pengarna?. SKÄMS PÅ ER!
 
Jag trodde vi hade kommit längre än så här i utvecklingen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
mithred

vet hur det är ja det är för jävligt att man ska blir så nedtryckt men stå bara på dig

Svar:
♥JèÑnIèY♥

2015-06-02 @ 16:43:21
Nilla

Ja det är helt otroligt hur de kan behandla sjuka människor. Kram <3

2015-06-03 @ 15:27:20
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0