Taggar upp inför vårmarknaden

Godmorgon!
 
Då var lördagen här och jag ska iväg på vårmarknad i axvalla. Ska bli så spännande även om det kommer bli tufft för kroppen. För höfterna är ju fortfarande svullna och ömma, så vet inte hur jag ska göra med kryckan. I övrigt känns det okej än så länge.
 
Idag ska även Wiirah skjutsas hem till To... Kommer bli super ensamt och tomt här hemma utan henne. Men jag behöver nog få vila upp mig lite nu när jag haft barn hos mig i 3 veckor i sträck. Barn må vara mysiga och gulliga men det sliter på kroppen att aldrig hinna vila emellan varven. Bäst att fixa sig nu, kramiz<3

En av mina favoritklipp:


 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Maja Fridh

Vilken fin blogg du har!

2015-05-09 @ 22:11:18
URL: http://majafridh.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0