Tvinga mig ut

Hej hej!

 Idag har jag för första gången sen i lördags lyckats ta mig utanför lägenheten. Det var nämligen en liten tös som ville ut och leka. Så det var bara för mig att ta på alla kläder som jag måste ha när det är så kyligt ute. Måste säga att jag smått tvinga mig ut trots att kroppen strejka extremt idag. Jag borde egentligen lyssna på kroppen, men jag avskyr att sitta instängd i flera dagar. Därför var det viktigt för mig att komma ut en stund för att orka kämpa vidare.
 
Nu ska jag bara gosa ner mig i sängen med värmedyna och se på någon bra serie, med lite tur kanske jag somnar till. Då natten tills idag var katastrof med all värk från magen, njurar, höften, bröstkorgen så är man smått sliten. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0