Ansträningsfebern har slagit till

Godkväll
 
Under natten har jag lyckats få feber och kraftiga sakningar detta har naturligtvis påverkat min energi. Den har vart på noll länge konstant, vilket gjort mig totalt sängliggandes och sovandes. Jag har dock lyckats få i mig lite snabb näring i form av flingor, mjölk och nu blir det soppa. Men ska även få i mig vätskersättning under kvällen för att få i mig lite extra näring då jag har dålig aptit när jag är febrig.
 
Jag ska försöka duscha av mig lite innan jag ska försöka vara en stund med Elwiirah. Då jag inte orkat vara med henne någonting de senaste dagarna. Så känns viktigt att jag försöker hitta på nått med henne här hemma. Kanske måla eller leka med Lego en stund. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Tess

Styrkekramar till dig! Jag får också feber direkt jag pushat kroppen mer än den klarar :-/

2015-10-30 @ 22:16:14
URL: http://highlandertess.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0