Ingen bra start på denna veckan....

Goddag!
 
Idag vakna jag upp med feberfrossa och slemhosta. Detta har jag haft till och från i flera månader nu. Jag är tveksam till att det är en förkylning som inte riktigt brutit ut än. För det brukar inte hålla i sig i månader så här. Det kan beror på slembildningen inte riktigt är som den ska. Men jag hoppas verkligen detta försvinner snart eller åtminstone håller sig under kontroll. För på Lördag måste jag må bra för att kunna gå på "festen" jag längtat efter hela sommaren annars blir denna veckan en typisk behandlings-vecka. Nu ska jag bädda ner mig i solstolen och vila. kramiz<3
 
En fighter som kämpar dagligen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
matilda ♥

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

2016-08-15 @ 15:26:23
URL: http://nouw.com/matildardn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0