Inte lika påverkad av febern...

Tjo!
 
Febern har idag gått ner något och jag känner mig betydligt mycket piggare än vad jag gjorde igår. Så idag har jag faktiskt orkat ta mig iväg till biblioteket för att lämna tillbaka böckerna. Mycket mer än så blev det inte, då kroppen behöver få återhämtar sig. Jag hoppas däremot att jag har ännu mer ork och att febern är helt borta till imorgon då jag har lite större äventyr på gång om nu kroppen tillåter det. Nu ska jag vila en stund för att sen ta mig an uppdrag duscha håret och sen är det dags att inhalera luftrörsvidgande och slemlösande igen. kramiz<3
 
 
Bild från gårdagen när jag hade feberfrossa:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Therese Bjärstig

Krya på!!!

2016-03-22 @ 18:05:07
URL: http://lurans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0