Efterlängtad kycklingsallad...

Tjoo!
 
Igår kväll mådde jag faktiskt tillräckligt bra för att orka ta mig ut en sväng eller snarare åkt vi raka vägen till restaurangen för att jag skulle få min favorit sallad. Min mage har ju vart lite off senaste veckorna och det som magen klarar bäst är just sallad, som tur är det otroligt gott iallafall.
 
Om en stund ska jag försöka duscha håret så det projektet är klart för helgen. Man får helt enkelt passa på medans man har lite ork över till det för rätt som det är försvinner energin igen. Ikväll blir det nog även idolmys med mamma, vilket både hon och jag ser framemot. kramiz<3
 
Kycklingsallad minus lök och champinjonerna ska vara stekta<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0