Ombytta roller här hemma....

Tjo!
 
Idag är en ny dag med nya utmaningar och planen är att försöka orka byta sängkläder och eventuellt även ordna lite i rummet. För nu när tösen har vart här en vecka ser det ut lite som ett kaos i mitt rum och jag trivs inte alls med det. Orkar jag inte med det idag får jag vänta tills imorgon med att städa. Det är ingen bråska så, men det vore skönt att få lite ordning igen.
 
Igår var även mamma och kolla sin käke och troligen kommer hon behöva operera den för att kunna äta fastföda igen. Allt detta elände hon går igenom nu är pga olycka som inträffa när jag var barn. I respekt mot mamma lär jag inte gå in på vad som hände. Min "krya på dig" present till henne fick bli en mixer så hon kan göra smoothie och annat drickbart. Hon ställer upp för mig och nu måste vi byta roller, vilket kommer bli tufft för oss båda. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Vilken fin present till din mamma. Kram

Svar: Ja, så nöjd över köpet. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-11-05 @ 14:54:12
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0