Suck säger jag bara!

Godmorgon!
 
Jag hade rätt om gårdagens apotekbesök för inte hade läkaren till ärthjärna skrivit ut något recept trots löfte om att jag skulle hinna få det innan behandlingstiden idag. Så jag var ännu en gång på apoteket i onödan och därmed även slösat energi jag kunde lagt på nått bättre.Min energi är trots allt begränssad sen 12 år tillbaks och den inte inte bättre av att inte få min behandling.
 
Eftersom inte dem verkar ta tag i skiten per telefon tänker jag åka dit för att avreagera mig lite trots att jag inte har någon medicin. Jag blir sällan arg men det här var faan inte okej av sjukvården! Jag tycker det är dåligt av dem att inte höra av sig om det nu var nått som behövde diskutera. Då hade jag sluppit resa till & från apoteket i onödan. Jag ska snart göra mig klar inför besöket som kommer bli allt annat än trevligt! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ylva Hägerström

Uach va jobbigt :/ vart Me om samma sak man blir så less!

2016-09-08 @ 02:14:44
URL: http://spiritualbeing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0