Klantig olycka och strul...

Hej där ute!
 

Min kropp är inte på topp alls idag, då jag har fått blödningar igen. Något jag haft varannan vecka sen februari nu och det tar enormt på krafterna både fysiskt och psykiskt. Jag ringde om detta förra veckan något barnmorskan inte kunde förklara utan bad mig kämpa på ytterligare en månad innan jag återkommer. Det är därmed bara bita ihop och kämpa sig igenom smärtor som detta medför.

 

Jag råka dessutom halka imorse när jag skulle gå upp på toa, så slog i revbenen på vänstersida rätt in i sängkanten. Som tur blev inte slaget så hårt utan det gav mig bara ett litet blåmärke. Men det ömmar ju så klart men det kommer nog klinga av om ett dygn eller två. kramiz<3

 

Jag kämpar på så gott det går:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0