Julafton är här....

God Jul kära ni!
 
Jag ville bara kika in här lite snabbt innan jag åker till syrran för att önska er alla en riktigt God Jul. Jag hoppas ni får en mysig dag och att ni inte sliter ut er allt för mycket. Ni som tänkt köra bil snälla var rädda om er ute i trafiken, vädret skiftar väldigt mycket.
 
Jag själv är ganska säker på att dagen lär bli en utmaning, men hoppas iallafall klara av resan dit och hem utan att må så dåligt som i Torsdags. I min nödväska kommer jag packa ner vätskersättning, smärtsillande, vattenflaska och ombyte ifall kroppen reagerar stark. Hoppas verkligen klara detta kommer gå bra! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0