Uppdatering om näringsdryckerna...

Goddag!
 
Det går faktiskt bättre och bättre med näringsdryckerna. Jag får i mig dem och framför allt behåller det utan problem. Som jag nämnde i tidigare inlägg har jag svårt för eftersmaken på dessa drycker så för att bli av med den brukar jag ta en liten godisbit och suga på.
 
Jag starta ju nyligen med dessa näringsdrycker men har redan börjat gå upp i vikt lite. Vilket känns underbart! Jag hoppas det håller i sig nu och att jag får i mig dessa drycker när jag mår som sämst och inte ritkigt har aptiten för att äta vanlig mat. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

❤❤❤

Svar: Kramiz<3<3<3<3
♥JèÑnIèY♥

2017-12-05 @ 13:56:28
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0