Lyckan var obeskrivlig...

Goddag!
 
Min dag igår var magisk för mig, att få återvända till ishallen för att åka skridskor en stund var helt underbart. Det väckte så många fina barndomsminnen inom mig, men det fyllde även ett tomhål som jag saknat senast tiden. Jag fick visserligen extremt ont ganska fort och såhär dagen efter känner man av en klassisk träningsvärk med feber, men värre än så blev inte bakslaget. Jag är ganska nöjd över att jag våga komma iväg på skridskoåkning trots mina sjukdomar som härjar rätt bra just nu. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Therese

Men åh så mysigt :D Hoppas du njöt massor :)

2017-02-13 @ 15:44:31
URL: http://theresequeen.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0