Går in i vecka 28 av behandlingen...

Goddag!
 
Att vakna uppp idag var ingen höjdare då jag återigen känner mig extremt smärtpåverkad och stel. Men nu går jag in i vecka 28 och det är därmed bara 4-5 veckor kvar av kuren sen är jag förhoppningsvis klar och då börjar återhämtningen på riktigt. Då kanske även kroppen börjar bli lite mer stabil för senaste veckorna har svajat rejält när det kommer till mitt mående. Vi får hålla tummarna nu för att sista veckorna flyter på hyfsat och att jag inte blir sämre än såhär. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Carolina Thoor

Jag hoppas att det gick bra idag <3

Svar: Det flyter på även om det går lite trögt emellan åt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-20 @ 20:37:05
URL: http://knaset.blogg.se/
Ida

Bra kämpat :)

Jag har skickat ett mail till dig :)

Svar: Tack fina du! Jag såg det ska försöka skriva klart det idag. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-20 @ 21:16:02
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0