Läkarbesöket på sjukhuset gick...

Tjo på er!
 
Jag är nu inne i vecka 22 och kom precis hem från sjukhuset där läkaren gjort en bedömning om kuren är avklarad eller inte. Mitt besked blev att min kur med 20 mg är avklarad. MEN att jag måste gå på ytterligare en 3 månaders behandling fast med styrkan 10mg just för att hålla hudutslagen i schack även om det ser bra ut idag.
 
Det känns lite surt då jag hade sett framemot att få återhämta mig i sommar. Men jag får försöka samla ny positiv energi och fortsätta kämpa på trots alla biverkningar. Nu ska jag försöka komma på ännu fler belöningar för att klara av de kommande veckorna. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0