12 veckor är nu avklarade...

Tjo på er!
 
Jag har nu gått på behandlingen i 12 veckor och så här långt trodde jag aldrig jag skulle komma. Då jag tidigare avbrutit behandlingar innan dem är klara pga biverkningarna har blivit för mycket för mig. Men denna gång har jag bestämt mig för att klara det oavsett vad som dyker upp.
 
Jag har kommit långt nu och trots att biverkningarna blivit allt värre senaste tiden har jag hållit humöret under kontroll. Jag har självklart haft dåliga dagar med tårar, men långt ifrån så mycket som jag var rädd för. Den tuffaste biverkningen nu utöver smärtorna och tröttheten är faktiskt att jag börjat få eksem på händerna och det svider nått fruktansvärt när man kommer i kontakt med vatten. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0