Youtube favoriter Del 7

Hej alla där ute!

 

Då var det dags att presentera ytterligare två youtube favoriter som fyller mitt liv med glädje och kärlek. Dessa youtubers gör både vloggar och vanliga videos. Klicka på bilden för att komma till deras kanaler!  Ni kanske har några favoriter på youtube kommentera gärna dem här nedan så kan vi tipsa varann. Kramiz<3

 
Vlad Reiser:
Denna fantastisk kille gör lite olika typer av videos men mina favoriter är hans vloggar som är utöver det vanliga då han använder mycket humor i dem. Vilket får en att vilja se klart hela videon och sen får han en även att glömma bort allt kämpigt för stunden.
 
Klicka på bilden för att komma till hans kanal:
 
 
 
Gustav och Johanna:
Detta härliga par gör allt från vloggar till challeges. Deras kärleksfulla sätt får en att bli alldeles varm inombords. När jag får notis om att de lagt upp en video dröjer det inte länge innan jag klickar mig in på den. Dem fyller mig med glädje och ljus i det svåra stunderna.
 
Klicka på bilden för att komma till deras kanal:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0