Besök på bondgården...

Tjo!
 
Jag och pojken hade en fantastiskt dag igår på bondgården. Det var så mysigt att se hans stora ögon varje gång han fick syn på djuren. Sen ville han framför allt göra intenuddamarken-banan om och om igen. Så han fick springa av sig bra igår och han njöt av det fina vädret från morgonen till kvällen. En annan sak som fick mig le igår var att de håller på att bygga en förskola bakom stallet/ladugården. Lycko de barnen som har så nära till djur och natur.
 
Jag mår tyvärr inte super bra efter utflykten då nervsmärorna har ökat ännu mer. Idag får det bli en betydligt lugnare dag och jag kommer nog ligga i sängen mest. Jag kommer förmodligen behöva ta morfinliknade, något jag försökt låta bli hela veckan. Men jag inser nu att jag skulle ha tagit det redan från början så hade jag sluppit ha så svåra smärtor idag. Man lär sig av sina misstag till en viss del. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0