Nytt försök med näringsdrycker...

Hej på er!
 
 Min aptit svajar just nu och när jag väl äter får jag inte i mig så mycket alla gånger. Därför har jag tillsammans med dietisten kommit överens om att jag ska göra ett nytt försök med att få i mig näringsdrycker. Det kommer inte bli lätt då jag har extremt svårt för eftersmaken på de flesta av näringsdrycker jag testat genom åren. Men jag vill verkligen få det fungera. Det har trots allt gått 4 år sen sista försöket. Så det är på tiden att pröva igen. Får hålla tummarna att det kommer gå bättre nu! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Hej! Skogsbär var en av smakerna som jag tyckte fungerade. Vet även att många fryser dem så att de blir som glass och att det kan hjälpa lite. Lycka till!

Svar: Hej! Okej, jag är inte så mycket för skogssmak tyvärr. Men jag ska absolut försöka prova att frysa den så det blir glass, Jag har ju sådana glassformar sen jag var barn. Tack för tipset! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-11-29 @ 20:50:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0