Upp och ner i kampen...

Hej där!
 
Kroppen vill verkligen inte samarbeta med mig och senaste dagarna har jag fått kämpa rejält för att ens hålla tårarna borta. Men igår gick det inte längre bita ihop. Slemhosta, febertoppar, matthet, yrsel, nervsmärtor och blödningar/mensen tar kål på mig.
 
Då menar jag verkligen att det tar all energi jag har. För min kroppen hinner inte återhämta sig innan allt kommer åter. Därmed känns allt rätt hopplöst just nu och det enda jag kan göra är att försöka stå ut med dagarna. Vilket inte är så lätt längre! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Hoppas att det vänder snart ❤

2017-10-17 @ 15:18:22
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0